En snabb update

0kommentarer

Oboj.

Jag har inget bloggsug men jag skjuter in en snabb update. Gårdagen blev mycket lugn! Hade tänkt åka på julmarknad men det tog en timme bara att skotta loss bilen så jag struntade i det. Här kom det minst 45 cm snö i fredagskväll/natt tydligen. Jag pysslade bara på hemma och i stallet. Bakade en kaka och bjöd de trötta uno-spelarna tvärs över gårn, blev bjuden på snacks i utbyte. Somnade till en film som inte orkade hålla uppe mitt intresse.

Idag sov jag typ till lunch. Skönt men alltid lika ångestframkallande. På eftermiddagen åkte vi på avdentsfika hos far och sedan vidare till hippo där jag hade träning med endast två elever för ovanlighetens skull, men kul som vanligt. Jag fick en hippokalender av min lilla grupp! Det är väldigt kul att ha lektioner just nu, jag känner att jag utvecklats på slutet och känner mig mer säker på vad det är jag/vi eftersträvar.

Nu pågår ännu en lugn kväll här i stugan och det är verkligen välbehövt! Jag ska laga lite macaroni and cheese, ta in hästarna och sedan krypa i säng. Hoppas att jag är full av energi imorgon.

Kommentera

Publiceras ej