Ett hjon som mig

1kommentarer

Hej.

Alltså, snöstormen. Jag tog mig hem från jobbet men det var fan på det berömda. Vägen var oplogad sista kilometrarna och jag smög mig långsamt fram. Det har kommit ganska mycket snö här hemma, vågade inte köra in så långt på gården eftersom risken att köra fast var överhängande. Kommer det mer snö i natt vet jag inte om det blir någon julmarknad för ett litet hjon som mig.

Nu har jag precis vadat in från stallet. Lyssnade på idolfinalen via radio medans jag mockade men orkade ju inte hålla till där ute hur länge som helst så nu hoppas jag att någon tar på sig ansvaret att meddela mig om vem som tog hem segern! Inte för att jag har följt idol men nu när jag lyckades höra alla finallåtarna blev jag ju nyfiken..

1 kommentarer

Jenny

10 Dec 2011 10:35

Amanda vann =)

Kommentera

Publiceras ej