Hejdundrandes

0kommentarer

Goddag!

Då har man gjort sitt dagsverke idag med och nu väntar fyra dagar ledigt! Imorgon ska jag och Robin mellandagsshoppa, det var enormt länge sedan vi med gott samvete kunde handla oss lite nya fancy kläder så jag känner peppen ända ut i fingertopparna. På kvällen blir det lillejul med BK och Sofia ska få sina "fina" födelsedagspresenter.

På fredag måste vi förbereda nyårsafton som verkar bli en hejdundrandes fest. Det började med 4 personer och vi är nu närmare 15. På kvällen har det talats om en middag i Gräsmyr men vi får se om husbonden fortfarande är inne på samma spår.

På lördag är det new years och det har som sagt blivit lite anstormning så vi får tänka om lite i planeringen, men jag tror att det blir himla trevligt. Det blir ett jätteknytkalas med en otippad blandning av människor men mest troligt blir det en jättehit, jag känner mig exalterad.

Nu måste jag pallra mig ut i stallet.

Kommentera

Publiceras ej