Kusligt

1kommentarer

Sängdags!

Mio och Rill ligger i sängen, såklart, när Robin är borta. Det blåser hårt utomhus vilket innebär att det knakar kusligt i huset och viner i skorstenen. Jag skulle egentligen ha varit ensam hemma på gården i natt men mina hyresvärdar var tvugna att komma hem från sin skellefteåvisit för att kunna ploga tidigt i morgon bitti. Synd för dem, men skönt för mig! Jag var nämligen livrädd för inbrottsstjyvar innan jag fick det glädjande beskedet att de var på väg hem! Eller okej, så illa var det kanske inte men lite mörkrädd var jag allt..

Nu ska jag skeda Mio så han blir riktigt obekväm. Hihi. Godnatt!

1 kommentarer

Teacher

10 Dec 2011 02:20

Najs så robin är borta ikväll ? sugen på att mysa ? ring 0768141509 så ska du få en ådrig en.

Kommentera

Publiceras ej