Pass på!

1kommentarer

Hallå.

Det slamras och stökas irriterat här i köket, någon håller på att göra kvällspannkakor men ville helst att jag skulle göra dessa. Jag kom hem strax efter 22 men kom ganska nyss in från stallet här hemma så nu är jag hungrig! Jag var tvungen att köpa hem det sista paketet American pancakes och den sista flaskan lönnsirap från Ica Bullmark, man blir ju orolig för att dessa produkter inte tillhör det ordinarie sortimentet!

Idag började som sagt jobbdagen med ridning. Jag red på Hemlig (obs, ej Bo som jag tidigare skrev om!) och är inte supersugen på att göra det igen, haha. Näe men kemin var kanske inte den bästa eller så är jag för dålig på att rida. Efter det fick jag dock provrida en mycket söt liten B-ponny till ridskolan och det var mycket roligare. Hon hoppade allt jag styrde på och även det jag inte styrde på trots att jag släppte tyglarna och höll i manen. Nu ska hon vara hos oss på prov några veckor och jag tror det kommer bli jättebra.

Ojoj! Pass på, nu är pannkakorna klara. Sov sött!

1 kommentarer

Pappa o Mikki.

09 Dec 2011 15:57

Jag höll oxå i manen, när jag hoppade i går ;-)

Kommentera

Publiceras ej