The little peanut

0kommentarer

Hoho.

Idag sov jag lääänge. Eller nej, sov var fel ord, men jag låg och degade i sängen flera timmar i morse. Efter uppstigningen tog det ytterligare två timmar innan jag klev ur morgonrocken. De senaste timmarna har jag spenderat i stallet och på Simzons lilli rygg. Jag tog ut båda hästarna (superbrunstiga Älvan på släp) på en lång skrittrunda, mysigt men halkigt! Nu har jag och hundarna precis kommit in och vi fryser! Något har hänt med skorstenen igen så det vara ryker in när jag försöker elda, mycket obehagligt.

Jag har försökt ladda över några bilder från julafton till datorn men batteriet i kameran dog så det får bli en annan dag. Nu ska jag fixa mig, äta lite julrester och sedan åka in till stan för att fira the little peanut.

Kommentera

Publiceras ej