Nu måste jag natta mig själv

0kommentarer

Godkväll.

Denna arbetsdag inleddes med julbord på Brännlands världshus. Det vegetariska alternativet var gott och väldigt fint upplagt, DOCK kunde jag bara inte förmå mig att äta av alla sorterna, det var nämligen en del som verkligen påminde otroligt mycket om "äkta" vara. Till exempel vegetarisk rom.. det kändes mycket underligt och inte fullt pålitligt.

Efter hästintag och möte åkte jag sedan hem till mamma för en kvick lutare på hennes soffa. Sedan tillbaka till hippo för att först glutta på pappas ridlektion och sedan ha två lektioner själv eftersom deras ordinarie instruktör var sjuk. När jag kom hem strax efter 22 fick jag ett glädjebesked - Robin hade mockat och fixat mat åt hästarna. Så det var bara att plocka in de små liven och natta dem! Nu har jag precis ätit lite nattamat och gjort en simpel matlåda till morgondagen, pasta med vitlök och baby spenat.

Nu måste jag natta mig själv.

Förresten. Någon fler än jag som har en hund som inte bajsar när det blåser utomhus? Ingen?!

Kommentera

Publiceras ej