Omanlig

1kommentarer

Hej.

Jag har spenderat dagen arbetandes. Inget speciellt har inträffat förutom att jag klämt min tumme i en permobil. Olyckshändelsen orsakade ett litet men olustigt hål i skinnet som blödde igenom 4 plåster innan det skärpte till sig. Det gjorde sjukt ont, jag var tvungen att ta en alvedon. Kände mig dock väldigt omanlig med tanke på sårets storlek. Nu ska jag linda tummen med en vetflexlinda innan jag går i säng, det är grejer det!

BTW. Om man inte ska räkna vissa små händelser så har jag och Robin nu varit tillsammans i 1 år. Tyvärr missade vi högtiden med 2 dagar eftersom ingen av oss tittade på kalendern. För att fira bjuder jag här på en 1 år gammal bild..



En runda monopol nu och sedan sängen. Blir borta på jobb 12 timmar i morgon. Godnatt!

1 kommentarer

Pappa o Mikki.

03 Dec 2011 23:15

Om man får kryp under tröjan, då brukar det klia. Är det så med det där lilla krypet oxå?

Kommentera

Publiceras ej