Visdomsord

1kommentarer

Hej!

Vart ska man börja en kväll som denna. Jag var kryptisk i söndags, men jag hade en trevlig kväll. Jag fick min stund på dancefloor samt ett vegmål på Max så jag var allmänt nöjd. DOCK, så grämer det mig oerhört att jag i fyllan och villan glömde en påse chilicheese på min bricka när jag hastigt lämnade Max. Illa.

Igår firade vi lillejul hos Frida i Nordmaling. Jag var där, mamma, pappa, Elias och Robin. Det var mysigt. Min lillebror är så söt att man nästan vill sätta tänderna i honom. Jag fick så fina klappar i år igen att jag måste ha varit ett ruskigt snällt barn! Familjen <3

What else is new.. Det ryktas om Roskilde i sommar, ett mysigt nyårsfirande med nya och gamla vänner, ett föl, en fönstertittare, gräsmyrsmiddag och mellandagsrea.

Dagens visdomsord: Umgås med dem som ger dig energi, inte dem som tar din energi.

Over.

1 kommentarer

Pappa o Mikki.

28 Dec 2011 00:10

Vi motsätter oss Roskildefestivaler.

Kommentera

Publiceras ej