Allt ska hända mig

2kommentarer

Ja, jag ljuger inte. När jag skulle åka till jobbet i förmiddags så startade inte bilen. Jag fick hjälp att kabla igång den när Sonja kom hem och kom 40 minuter sent till jobbet. När jag skulle åka hem från jobbet så startade inte bilen (observera att jag haft den på motorvärmare vid båda tillfällena). Den fick kablas igång igen och jag kom hem sent och köldskadad. Imorgon ska min käre far komma och hjälpa mig att byta batteriet (den står inne i varmgaraget nu pappa!).

Jag har även bråkat med en kund idag. Det handlade om en bok som inte var prismärkt och jag var ju tydligen dum i huvudet på grund av detta. Men jag har ju tyvärr bestämt mig för att inte ta mer skit i den där kassan så jag käftade tillbaka tills vi båda halvskrek och var röda i ansiktena. Bakom henne stod en hel kö med förvånade människor, haha. Till slut var hennes argument så uppenbart dumma så det blev pinsamt. Såna människor verkar bli sjukt störda av att man inte slickar deras röv utan istället säger vad man tycker om deras uppförande. Jag är verkligen jättetrevlig, men när det kommer till sådana idioter är jag inte lämpad för ett serviceyrke..

Jaja, det här är inte min vecka helt enkelt. Jag känner för att böla en stund men vinet är slut. Och ja, det kunde ha vart värre.

2 kommentarer

Bettan

18 Feb 2011 23:39

you go girl! som man önskat att man levt mer efter grynets motto ta ingen skit!

Tina I

19 Feb 2011 15:36

"Jag känner för att böla en stund men vinet är slut. "

Klockren kommentar Joppe! Jag lär sno den nångång!

Kommentera

Publiceras ej