Bajskorvsmåndag..

1kommentarer

Hej.
Simzons öga var inte bättre i morse. Jag har försökt spola det ännu noggrannare idag genom att ta i lite med hårdhandskarna, Sonja tyckte att vi var för mesiga mot honom igår. Jag fick nog in mera vatten idag men jag vet ändå inte hur bra det blev. Jag får slå en pling till vet och höra..

Nu ska jag dock kasta mig i duschen och åka iväg till jobbet efter det, ska jobba ute på flyget idag. Med mig i bilen tar jag givetvis en nutrilett choco-banana. Ha en trevlig dag.

1 kommentarer

Ida

07 Feb 2011 23:09

Jag har ögonsalva som du kan få om du vill. Använde det på Sigge två ggr/dag i somras och det blev omgående mkt bättre.

Finns pyttesmå koksaltförpackningar som är jättesmidiga när man ska skölja ögon att köpa på Apoteket. Klart värt om du frågar mig, mkt smidiga.

Kommentera

Publiceras ej