Check

1kommentarer

Hej igen.
Jag fick plötsligt en massa bloggtid, ehe. Har precis diskat, städat kylskåpet samt hängt en tvätt och sitter nu och myser i känslan av att ha varit duktig. Åt så mycket hemlagade quesadillas till lunch (sent dessutom) så det är väldigt tveksamt om det blir någon uppstyrd middag idag.

Jag ska strax ut och checka ögat igen samt mocka boxarna. Sedan ska jag organisera upp en packning tills i morgon för jag och hundarna ska sova hos Robin i natt. Jag ska upp tidigt för att lämna in bilen på verkstad imorgon, pappa ska hämta mig där och sedan ska hundarna få vara ute hos honom medans jag jobbar 11.30-stängning på flyget. Det blir mest troligt en sen kväll imorgon eftersom jag då måste fixa stallet efter jobbet, mu..

1 kommentarer

Pappa o Mikki

08 Feb 2011 19:34

23.30

Kommentera

Publiceras ej