En mycket trivsam kväll

0kommentarer

Hej igen. Jag har haft en superkväll trots allt snor. Ibland behövs det så lite för att man ska trivas med livet! Det började med att Sonja ringde och undrade om jag ville komma över och spela ett parti bönspel. Jag förvarnade om mitt förkylningstillstånd men fick komma ändå.. när jag kom dit fick jag en stor kopp myntathé med honung mot förkylningen, ett paket näsdukar samt två mörka chokladkakor med hela hasselnötter (av det fina märket med elefanten på). Ibland undrar jag om mina grannar bara finns i min fantasi..

Efter spelet gick jag ut och mockade, sedan tog vi in hästarna tillsammans och efter det kände jag att trycket i näsan lättade lite av att vara utomhus så jag följde med Sonja på en hundpromenad i mörkret. Vi diskuterade livet i allmänhet, oheta jeanspassfomer på män och djurrätt, ypperliga ämnen för en torsdagkväll!

Nu ska jag äta lite choklad eller lite glass, brassa på i pannan och krypa ner under en filt! Mio och Rill verkar sugna på lite mys i soffan. Jag kanske återkommer om jag inte somnar. Hej!

Kommentera

Publiceras ej