News!

0kommentarer

Godkväll.
Jag är hemma igen från middag och spel nästgårds. God mat, lite vin och trevligt sällskap. Imorgon ska jag som sagt upp och ha några lektioner på hippo och på kvällen blir det fika med några tjejer från flygrestaurangen. Jag gillar den här helgen.

Sen måste jag ju berätta! När vi adopterade Mio för 2 år sedan snart så hade han först bott i jourhem i Sverige. En del av gatuhundarna gör det av olika orsaker i väntan på ett eget hem. Nu medans jag ska plugga på distans hemifrån så tänkte jag att jag kunde vara jourhem. Det gick väldigt fort då det är många hundar som är i behov av nya hem så nu väntar vi på en podencotik som ska komma direkt från Spanien och bo hos oss tills hon blir adopterad! Det ska bli så kul. Hon verkar väldigt fin trots att hon blivit illa behandlad på gatan. Inom en månad kommer hon..

Nu ska jag läsa lite i min (ruggigt spännande) bok och sedan försöka sova en släng. Godnatt!

Kommentera

Publiceras ej