Sköldpaddan

1kommentarer

Ohoj vad skoj. Jag har jobbat hela dagen i kassan, inte så värst roande. Det var en del stammisar på plats idag, till exempel "The little Columbian guy" och den otrevlige "Sköldpaddan".

Jag kom hem strax före tio, körde igång en eld, gick ut i stallet med hundarna och tog in hästarna. Brukar kunna ta in alla fyra hästarna samtidigt men idag fick jag lov att ta dem en och en för de var helt galna. Speciellt Älvan var helt tokig, förmodligen för att de frös så mycket! Nu står de i alla fall inne och mumsar hö.

Jag är vansinnigt less på kylan. Och en massa andra saker. Och folk.

Nä nu måste jag hejda mina fingrar innan jag börjar spåra iväg. Det är inte svårt att bli upprörd i dessa tider. Jag hoppas vakna till en bättre dag imorgon men utsikterna är små. Godnatt.

1 kommentarer

Pappa o Mikki

18 Feb 2011 09:16

Ingen större idé att hetsa upp sig. Man blir bara arg.

Kommentera

Publiceras ej