En uppdatering

0kommentarer

Godkväll.
Jag älskar när hundarna har krupit ihop någonstans tillsammans (som i skrivande stund, i sängen). Tror iofs att det är Akilles som kryper ihop intill Mio och inte tvärtom. Men jag blir glad av synen.

Det har i alla fall varit en ganska lugn dag på jobbet och som vanligt har jag ätit god mat där, idag åt jag fransk löksoppa med parmesan. Lök är så sjukt gott, älska lök.

Simzons öga var faktiskt lite bättre när jag kom hem från jobbet! Fast långt ifrån bra. Sonja hade hittat en pipett perfekt för ändamålet och kunnat spola ur ögat ordentligt en gång under dagen. Jag gjorde en kvällsspolning nu på kvällen också, svullnaden har gått ner så han kan öppna ögat nu. Håller mina tummar för att det blir ännu bättre under natten! Det är mest troligt själva ögonlocket som är angripet för ögat inuti ser ut som vanligt. Lillgubben.

Jag har traderat hem en blå jumpsuit förövrigt! Är rackarns nöjd!

Blogg.se ska ha ett systemunderhåll efter 24 så jag får nog snällt avrunda för dagen! Godnatt.

Kommentera

Publiceras ej