En liten husfru

1kommentarer

Hej.
Nu är jag löjligt bloggberoende igen, men jag skyller allt på ledigheten. Middagen blev en ugnsomelett av diverse överblivet, men jag blev ändå sjukt nöjd med den. Den kanske bor en liten husfru i mig trots allt. Nu står Robin i köket och gör en hemmagjord chokladsås och jag sitter i vardagsrummet och är lite smått nervös.. måtte den bli bra! Jag har gjort chokladsås flera gånger den här veckan så nu lämnar jag över ansvaret.

Imorgon har jag en stunds inskolning på förmiddagen. Så fort jag kommit hem igen ska jag telefonera Linn, som i sin tur kommer hit med hund och pyjamas. Vi ska rida ut en sväng med hästarna, gå hundpromenad med alla hundarna, äta middag och skvallra (så sjukt mycket). Hon åker inte hem förrän på lördag så det kanske blir en ridtur då också om jag har flyt. Nu vankas film och glass, sedan ska vi ut och ta in pållarna och pussa dom godnatt.

Min omelett som jag är oerhört stolt över

1 kommentarer

Pappa

07 Jan 2011 12:19

Allting kräver ju träning. Skall man springa "Tjejmilen" så måste man träna på det. Skall man bli bra på matlagning, så måste man träna på det. Glad blir man varenda gång som det går att äta och dessutom smakar bra. Så är det för mig med mina experiment.

Kommentera

Publiceras ej