Festliga nyårsbilder

0kommentarer

Godmorgon.
Jag tänkte börja dagen med att lägga upp några bilder från nyårsfirandet i Gräsmyr. Det är malliga Malin som har tagit dom tror jag, eller kan det vara Totte? De kommer hursom från Malins facebook.

Jag har ingen aning om klockslag (av bordet att döma så gissar jag på att klockan var ganska mycket) men jag kör en rapp med en smällare som mick. Dessa smällare var för övrigt oerhört populära bland pojkarna.


Här har vi ett lustigt gäng i soffan. Med tanke på husbondens galna utseende kan man ana att en viss "gåbortbyxa" sitter mitt emot och predikar.


Nu får det vara nog! Malins attack på "gåbortbyxan"..


Här packar vi ihop vår campingplats. Jag hade givetvis med mig pyjamas, något som tydligen uppfattades som lustigt? På såna här stökiga fester antas man sova i sin nyårklänning/gåbortbyxa. Jag bar min pyjamas hela vägen hem, via Frasses.


En obligatorisk nyårsbild. Jag har ett svagt minne av att jag och Malin fick lov att kyssa varandra på tolvslaget eftersom de andra var mer intresserade av att skjuta raketer och smällare.

Kommentera

Publiceras ej