Fredagsshopping

0kommentarer

Hej.
Nu har jag uträttat alla mina ärenden och landat i Bullis igen. Jag tror jag skjuter fram ridturen tills kvällen för jag är så sjukt hungrig nu, jag tror det är stadsatmosfären som gör det. Det var ju galen rea i stan, så jag kunde inte hålla mig. Fick min semesterersättning idag och valde att unna mig något fränt. Förlåt Mallis men jag köpte likadana skor som du! Dom var för underbara för att lämna på hyllan..



Förtom mina reafynd köpte jag hundmat, hästskor, en ynka snösula eftersom Älvis tappat bort en (med sko) lagom till skoningen imorgon, lite olika tuggben till di brune och lite vin. Man bör alltid ha vin hemma.

Oj. I skrivande stund blev jag inbjuden på tacos på andra sidan gårn. Jag har det faktiskt otroligt bra ibland.

Kommentera

Publiceras ej