Hästsöndag

0kommentarer

Godkväll.
Nu har jag landat i soffan och gluttar på "Solsidan" efter en bra dag. Jag spenderade förmiddagen på hippologum där det var ponnydressyrtävling och mina söndagselever var med, två av dem gjorde dressyrdebut och alla tre var väldigt duktiga. Kul! Sedan åkte jag hem till mamma och åt lunch. Jag hade med mig hundarna så vi gick en liten promenad också. Vid 2 åkte jag tillbaka till hippo och fick prova rida fina Armani, vilken häst! Hade en kort lektion med Elin och Armani också, kul!

Jag kom hem vid halv fem och fixade egna stallet. Jag var sjuuukt trött och opeppad på matlagning men gissa vad som hände.. jag blev inbjuden på middag hos Sonja och Henrik. Inklusive efterrätt och ett parti UNO. Nu ska jag spendera resten av min halvhängiga söndagkväll med datorn, Tvn, hundarna och något gott att dricka. Imorgon ska jag jobba med att inventera på restaurangen så då bör jag vara pigg och alert.

Kommentera

Publiceras ej