Hemma i lillstugan min

0kommentarer

Hej igen. Nu är jag hemma i lillstugan min. Barnvaktandet gick bra, lillen var lugn! Han höll sig till sköna aktiviteter som dataspel, lego och tecknande. Han verkar ha fått mina matgener och äter som en häst.

Cellprovet gick bra även det även om barnmorskan skrämde upp mig lite när hon förklarade att hon skulle "borsta" ut ett prov ur livmoderhalsen. Jag var inställd på att hon skulle "dutta" med en tops. Nåväl, det gick smärtfritt. Och gratis var det också.

Nu funderar jag på att gå eller sparka ner till affären med hundarna och posta ett viktigt brev (som jag först måste komponera). Sedan vill jag även inflika att mitt inskolningspass är flyttat till imorgon förmiddag på grund av dagens aktiviteter, dvs jag har inte glömt bort det. Efter sparkturen/promenaden ska jag ut i stallet och greja. Ha en fortsatt trevlig dag.

Kommentera

Publiceras ej