Jag älskar den här veckan

0kommentarer

Godkväll.
Stallet är fixat och klart, hästarna är inne och hundarna har varit ute på kvällsbus. Jag har kokat chokladsås och sitter och trycker glass i min jäsarfåtölj. Till höger om mig sitter en okontaktbar datanörd och utbrister saker som "YES, jag fick en powerarmour!!".

Nu är det fariken dags att vända på dygnet alltså. När glassen är slut är det sängen som gäller! Imorgon är jag som sagt ledig och ska passa på att rida ordentligt, pyssla, mysa med hundarna, städa och liknande. På onsdag är det sushilunch med Sofia och sedan ska jag rida ponny igen. På torsdag är jag också ledig och helt utan planer, tror jag bara ska vara hemma och dola runt. På fredag fortsätter inskolningen sakta men säkert och sedan är det helg! Eventuellt gissar jag att det kan bli en BK-kväll på lördag, vi har ju inte hunnit byta julklappar eller fira Sofias 24årsdag ännu. Mest troligt blir det även lite bönspel nästgårds i helgen. Jag älskar den här veckan.

Men som sagt, sängen hägrar. Puss!

Kommentera

Publiceras ej