Nu är det natta!

0kommentarer

Hola Bandana.

Jag gjorde en instats i stallet idag och mockade alla boxarna, fyllde vatten och hö till alla samt gjorde lite småfix tills jag var svettig och uppe i varv. Jag slog två flugor i en smäll, dvs jag fick mig lite extra kroppsarbete och Sonja fick stanna inne och vila sitt ryggskott. Hundarna fick vara ute och stöka i mörkret tills jag fick för mig att det skulle komma en varg, då fick de knalla in igen. Allt är Jonas fel.

Robin är här ikväll och vi har kört diverse spel. När monopolet kom fram gav jag dock upp, det är verkligen mitt mardrömsspel. Jag kan inte vinna, det är ödet.

Imorgon måste jag lämna landsbygden (neeej) och åka in till stan för att skriva på lite anställningspapper. Men nu är det natta!

Man vet aldrig vart man plötsligt kan hitta en Rilla! Han brukar krypa ner här och stänga kartongen om sig.. sedan hoppar han fram helt random och skrämmer skiten ur mig.

Kommentera

Publiceras ej