En torsdag

0kommentarer

Godmorgon förresten.
Jag gick ju i säng sjukt tidigt igår och det var halvsvårt att somna. Pratade en timme i telefon med Snorran Borran till exempel.

Nu sitter jag här och laddar med dagens berocca. Sonja var här och lånade vetemjöl samt lämnade av ett gott frukostbröd, jag älskar den här lantliga byteshandeln. Rill och Mio fick dock äta upp russinen som jag petade ut.

Jag trodde jag skulle få ytterligare en hyperslapp dag och var väldigt nöjd över det också tills jag fick erbjudande om att ha fem lektioner på hippo ikväll. Tänkte först tacka nej av slapphet men insåg sedan att min kväll här hemma idag riskerade att bli lika tragisk som igår så jag tackade ja. Nu ska jag kånka ner julkartongerna från vinden så jag kan börja plocka bort julen här nere ikväll (vill inte gå upp på vinden när det är mörkt, hehe). Sedan ut och mocka!

Kommentera

Publiceras ej