Jag inleder med en klunk vin direkt bortur flaskan

0kommentarer

Hej.
Jag tänker inleda inlägget med att ta en klunk vin direkt bortur blacktowerflaskan (lugn pappa, det är bara en liten slatt kvar). Jag sitter och chattar med Oscar som för kvällen (inte bara denna kväll förvisso) är min personliga psykolog, han har ett sätt att analysera som får mina snurrande tankar att samla sig lite. Lite kvällsfika på det här så kanske jag kan sova sen.

Vi fick en ytterst smakfull middag hos min mor igår, salladen var att dö för. Sedan gled jag vidare till en trevlig kväll med barnkören. Både jag och Sofia glömde våra julklappar hemma (så sjukt fail) så vi fick hålla till godo med en vinbox och ett sällskapsspel (som vi blev osams över, haha). Sedan for vi ut på Pipes och lökade (för det är det man gör där). Träffade en snygg karl av en händelse och följde med honom hem, ja.. det var Robin. Men jag visste faktiskt inte att han skulle vara där.

Jag fick förresten en julklapp av Mallis trots allt, en hårprodukt som jag var i grovt behov av. Gillas.

Idag har jag inte gjort mycket väsen av mig. Sov länge, åkte till mor min och lämnade hundarna där, åkte till hippologum och hade dressyrträning med mina duktiga elever och sedan tillbaka till mor. Där bjöds det på fem fidolkort och thé med smörgås. Det är oftast hög mysfaktor i mammas kök om kvällarna. Sedan åkte jag hem och klev ut i stallet och insåg att: hästarna sovit ute natten till idag och mina boxar var därför rena och fulla med mat och vatten. Rella skönt en söndagkväll. Jag fick hjälp av Henrik att ta in hästarna och nu sitter jag här i mitt kök och väntar på att någon sorts sömnighet ska infinna sig. Hundarna har redan gått i säng i min säng, mys.

Imorgon har jag ett cellprov som hägrar.. INTE LOCKANDE.

Kommentera

Publiceras ej