Befälhavare Rill

1kommentarer

God kväll.

Just nu är det hög tid för ett parti betapet med Fridimys.

Vi har spenderat dagen i Haddingen. Vi begav oss ut på en båttur, stannade på den omtalade ön där vi fikade och vissa av oss badade. Rill och Nima var med i båten, Mio hade blivit rädd för en åskknall x antal mil bort och ville inte följa med. Rill var en mycket bra båtåkare, låg på en filt i fören iklädd flytväst och sa inte flaska.

Vi fick inte en enda soltråle på oss, men väl en regnskur. Tillbaka i Haddingen fick vi dock både kaffe och middag. Jag har förövrigt lyckats med något historisk idag som gjorde mig mycket nöjd, kan dock ej avslöja vad det var så länge mina kära föräldrar läser min blogg. Hihi! Okej, inte så länge någon överhuvudtaget läser min blogg.

I natt blir det jobb för min del. Har lite grejer att styra upp här först! Ska bland annat skicka iväg det jag sålt på tradera imorgon efter jobbet, dvs hästgrejer för minst 2000 spänn. Gilla.

1 kommentarer

elin

12 Jul 2011 21:53

om jag lyckas byta bort min öppning på söndagen dagen efter så JA självklart! :)

Kommentera

Publiceras ej