Håret gör mannen

1kommentarer

Ja, hej.

Idag bär jag på en känsla som indikerar att jag borde byta stad. Det vore grymt skönt. Fast tråkigt samtidigt givetvis..

Igår fick jag uppleva att Robin rakade av sig allt hår för tredje gången i vårt gemensamma liv. Han hade dessutom mage att tvinga mig att medhjälpa! Inte ens vetskapen om att jag väljer kille efter hårkvalitet och frisyr verkar ha någon påverkan på honom.

Idag har jag morgonlökat hos min mor, utfört några ärenden samt ätit lunch med Ida i stan. Vi hade definitivt mer att diskutera (eller snarare skvallra om) än vad som rymdes inom en (rätt så lång) lunchrast, trevligt iaf! I skrivande stund är Mio ute på jakt, di andre små tuggar ben och jag ska försöka ta mig för lite plugg.

Imorgon ska vi åka på paradisbadet med lillöga (lillebror), det blir nog mysigt! Han har längtat efter paradisbadet flera månader nu.

Hoj!

1 kommentarer

Ida

13 Jul 2011 23:31

Mkt trevligt! Det måste vi göra om snarast och förhoppningsvis få plats på Rost.

Om det inte regnar imorgon ställer jag ut blommorna på altanen så kan du åka förbi och plocka upp dem på vägen hem.

Kommentera

Publiceras ej