Ihärdig shopping

0kommentarer

Hejhej!

Jag har återkommit från en ihärdig shoppingtur. Löning idag, som man säg. Det blev en födelsedagspresent till pöjkn, hundfoder, fästingmedel till hunna, flugkräm och flugmedel till hästa samt 2 nya flugpannband. För er som inte har djur kan jag meddela att bara dessa insektsmedel tillsammans minst gick på en 800.. skitkul. Sen har vi en fodersäck på en 500. Och det var juli-shoppingen det! Nästa månad kanske jag kan köpa mig något annat, typ mat till mig själv.

Jag stod länge och fingrade på fästingmedlet vill jag lova.. 400 kr för en behandling per hund (det räckte dvs till alla tre) som räcker ca 4 veckor. Tillslut masade jag dock iväg till kassan bara för att jag inte skulle kunna leva med mig själv om någon av dem fick borelia någon gång under de kommande 4 veckorna..

Dags att fösa sig själv ut till hästhagen..

Ridning på bana i möra!

Kommentera

Publiceras ej