Okänt offer

2kommentarer

Hej.

Gårdagen spenderades som sagt på Paradisbadet med lillparveln, mamma och Robin. Det var en trevlig baddag som avslutades på det mytomspunna Burger King. Med mig hem till Moris hade jag även 5 gemytliga växter som blivit hemlösa på Lodjursvägen.

Jag har jobbat natt i natt, kom hem vid 9 och har legat en stund på gräsmattan med en god bok. Nu verkar det dock tyvärr som att solen gått i moln medans jag suttit inne och tuggat i mig en tör lunch. Bäst att jag packar ihop mitt pick och pack och placerar mig i soffan istället. Min bok är så spännande att hela min vardag blir lidande..

2 kommentarer

Ida

15 Jul 2011 13:53

Vad läser du? När jag får tillbaka mitt liv så ska jag också börja läsa böcker igen.

Det verkar dessutom finnas risk för att det kommer att finnas fler asylsökande, hur mkt plats har du? :-)

borisjelic

15 Jul 2011 14:18

Hejj :D! Har en dagens fråga och en dagens blogg på min blogg och det skulle vara så kul om du kunde vara med :D!

Kommentera

Publiceras ej