Då en annan låg och jäste

1kommentarer

Godmorgon.

Här ligger jag i sängen och betraktar en karl som dammsuger. Jag försöker blogga men känner mig något begränsad då Rill har lagt sig rakt över mina händer inkl tangentbordet. Mio ligger i sängen även han, fastfrusen av skräck pga dammsugaren. Jag skulle egentligen jobba idag men en högre makt gav mig ledigt med lön. En solig lördag, jag tackar inte nej!

I eftermiddag blir det grillning med Malin och Totte här ute i periferin. Det blir väl det gamla vanliga, lite sång, lite dans, lite naket. Och lite vin. Och aioli! Och imorgon ska jag och Malin ut och rida tillsammans, det var inte igår kan jag säga.

Nu får jag sura blickar från dammsugarmannen. Dessa blickar är dock totalt obefogade då jag normalt ALLTID kliver upp före honom. Dessutom har jag varit ute med hundarna tidigare idag och sedan återvänt till sängen då en annan låg och jäste..

Jaja. Frukost, cykeltur med hundarna och städning står på schemat innan vi ska in till stan för att handla och hämta herrskapet vid 3-tiden. Ohoj!

1 kommentarer

Pappa o Mikki

18 Jun 2011 20:24

Han kan ju dethär med dammsugare, har han sagt. Så varför skall han då inte dammsuga.

Kommentera

Publiceras ej