Dagen i bilder

1kommentarer

Godkväll.

Jag kommer nu att återge denna dag i suddiga bilder..

Scones i ugnen, efter en angenäm sovmorgon

Varm choklad med minimarshmallows (10:- på Rusta, jag köper jämt när jag är där)

Vi har besökt mårdsjön

En läskig randomtjej som ville vara med på bild..

Inte redo för beach 2011.. eller ens för 2012..? 2 av 3 magar måste bort..


Efter turen till mårdsjön åkte jag ut till hippo och hade tre lektioner, dels min egen dressyrgrupp som flyttats från igår eftersom jag var på partaj, dels kombigruppen och hoppgruppen på ridskolan. Shit vad ringrostig man är inom hoppningen, men men. Jag blir i alla fall mer och mer taggad på att själv komma igång igen!

Nu ska jag sova sött i renbäddad säng, upp tidigt imorgon och följa med Sonja till Vännäs med Metra igen. Jag återkommer även under morgondagen med två extremt roliga bilder som förtjänar ett eget inlägg. Godnatt!

1 kommentarer

Anthonymathilda

16 Jan 2012 10:23

Very interesting site, beautiful design, thank.

Kommentera

Publiceras ej