Här är det frid och fröjd

0kommentarer

Goddagens.

Här är det frid och fröjd. Jag klev upp tidigt imorse och följde med till Vännäs igen som sagt, det gick som smort. Dock har jag varit för mycket bilpassagerare denna vecka, min rygg gillar det inte alls. Köra bil kan jag göra i flera timmar utan problem, men åka.. efter en timme eller två börjar min rygg tvinga mig till lustiga sittställningar och jag lyder, allt för att slippa den krampliknande känsla som annars uppstår.

När vi kom hem släppte vi hästarna i beteshagen och fikade matsäcksrester i trädgården. Hundarna har varit ute och röjt och ligger nu som utslagna sillar medans jag försöker plugga. Så jobbigt. Nu ska jag ut i solen och hänga lite tvätt i alla fall, som en skön pluggpaus. Nämnde jag att jag även ätit glass på gräsmattan?

Kommentera

Publiceras ej