Husmor

0kommentarer

Hej. Que pasa? Själv undrar jag que som pasa ute i Gräsmyren. Men den som lever få väl si. Jag har varit ganska duktig idag, tyvärr fortsätter min rygg att plåga mig lite lätt till och från. Jag har under dagen (tydligen) släppt in en okristelig mängd insekter i huset, något jag nu får sota för. Ska strax ut och flytta hästarna samt gå en liten promenad med hundarna, och sedan göra kväll i lillstugan. På tal om hundarna har Mio varit ute på tre långa jaktrundor varav den senaste slutade med en liten sårskada.. Imorgon får han ta det chill, både för sårets skull och hans smala kropp. Han håller ju inte vikten när han är ute och ränner på det här viset, trots att jag bytt till fetare foder. Mu.

Den här röran resulterade i en ytterst smakfull pastagratäng!

Kommentera

Publiceras ej