Ingenting bättre för mig

0kommentarer

Godkväll.

Jag kom precis in från en liten slapp kvällstur med Simzon. Jag hade Frida i luren och lunkade ner till affärn och tillbaka. Jag har varit väldigt trött idag, jagade väl upp mig innan provet och sov dåligt. Haha. Såhär var det aldrig i gymnasiet! Kanske för att man inte insåg allvaret i att misslyckas med en kurs.

Jag har i alla fall även varit ute och cyklat med Nima så lite motion har vi fått. De andra har fått vara ute på egen hand idag, slapp som jag är en måndag som denna. Nu ska jag äta lite kvällsfika och sedan åka mot stan igen, de ringde nämligen från jobbet och undrade om jag kunde jobba natt, och ärligt talat kände jag att jag inte hade något bättre för mig. Imorgon är en lugn dag så jag kan ta igen lite sömn då ifall det blir lite sovet i natt.

Förövrigt väntar jag spänt på att få rida Älvan igen. Snart är hon fit for fight igen med nya skor och nya sulor. Och i sommar blir det hästtransport, fariken vad kul det ska bli att kunna börja träna lite igen! Eller ja, jag ser framför mig att det kommer bli kul i alla fall..

Förresten så kan jag meddela att två dagar den här veckan så har BÅDE Simzon och Älvan galopperat till mig från längst bort i BETESHAGEN när jag ropat på dom. Det här är revolutionerande. Mina älskade hästar! Och mina älskade hundar!

Kommentera

Publiceras ej