Jag måste börja bära BH

0kommentarer

Herre. Jag inser ju, efter att noga ha studerat (så nog det nu går med den skärpan) bilderna i förra inlägget, att jag MÅSTE börja bära BH. Haha. Ja man blir ganska slapp här ute på lanne.. Jag älskar att både Sofia och Emma (fast främst Emma) blev alldeles förfärade idag när jag beskrev min outfit via telefon. Cykelbyxor, sportlinne, crocs och ingen BH. Jag hörde att Sofia försökte förmildra omständigheterna när hon märkte hur upprörd Emma blev genom att inflika små kommentarer som "jamen hon har precis ridit", "jamen det är ingen annan där". Nu har detta i alla fall resulterat i att Emma noggrant kommer att gå igenom min packning inför Peace&Love och eventuellt ändra om i klädpåsen. Det kan gå så långt att hon själv tar med en nödoutfit åt mig, om ingenting duger. Dessutom hörde jag ryktesvägen att hon gömt bort Sofias crocs..

Skämt å sido. Jag må vara Bullmarkslöken på hemmaplan, men jag har en hel del sköna kläder i mina tre fulla garderober och 4 flyttkartonger. Vad jag skulle behöva är en walk in closet, men det här är ju information som inte Emma känner till. DOCK ska jag erkänna att jag har en jeanskjol som Sofia vill bränna på bål och jag ska något motvilligt erkänna så här i efterhand att jag aldrig använt djävulsskapet. Jag tror jag köpte den lite på pin kiv bara för att Sofia var så fruktansvärt emot den. Nu ska jag fortsätta med lite española och fredagssnacks. Adios!

Kommentera

Publiceras ej