Käftsmäll

0kommentarer

Hej.

Den här dagen har precis visat sig vara en riktigt dålig dag. Mitt psyke är en spillra av sitt forna jag efter den här intensiva veckan med ytterst lite sömn. Jag har inte hunnit med plugget och jag känner magsåren komma krypandes. Det hela slutade i alla fall med ett känsloutbrott för någon timme sedan då jag insåg att jag suttit och stirrat på samma worddokument i typ 30 min utan att skriva en enda bokstav. Jag kröp in i duschen och kände att den enda jag önskade mig var att få gå och sova, sova tills imorgon. Sedan kom jag på att jag har hundar som vill gå ut och en häst som ska ridas, samt två boxar att mocka. Disk, plugg och tvätt också givetvis men det är ju inte lika viktigt. Det är bara att ge sig själv en käftsmäll och sedan vingla ut i stallet.. Sedan ska jag sova. Djur kan verkligen få en att offra sina sista krafter, jag antar att det är samma (eller förmodligen värre) för dem som har kids..

Kommentera

Publiceras ej