Krabbis kom in

0kommentarer

Föreställ er detta scenario: Jag sitter vid köksbordet och pillar på datorn, man kan anta att det är något skolarbete som jag håller på med. Plötsligt, från ingenstans, kastas Krabbis in i köket från sovrummet med en liten duns. Jag kan inte se vem som kastat men anar svaga tassteg som snabbt avlägsnar sig..

Krabbis. Han hade ögon förr.


Ja. Det är faktiskt sant. Någon av mina hundar har kastat in Krabbis till mig utan att själv visa sig i dörröppningen. De har varit gravt uttråkade idag, ingen cykeltur, ingen joggingtur, ingen ridtur, ingen jakttur, inget bus lösa på gården, ingenting. Bara några halvlama halvkorta promenader i koppel. Det här är baksidan av att man byggt upp en god kondition på sina vovvar, de börjar kasta krabbor på en när de får tråkigt..

Kommentera

Publiceras ej