Kurd

1kommentarer

Jag älskar den här personen som alltid kommenterar en viss blogg jag brukar läsa. Hon kommenterar alltid under namnet "kurd" och använder ca 30 smileys i varje kommentar. Det har gått så långt att jag nästan enbart läser den här blogget för att få se vad "kurd" dagligen kommenterar..

Idag hade blogginnehavaren skrivit ett inlägg om att hon skulle få göra en låt och en musikvideo. Då kommenteras följande:

"jag kan dansa i bakgrunden med min burka i din musikvideo :D
får jag det gumman?
snälla? snälla snälla snälla :D pleaceee<33333"

"snälla gumman kan du svara på kommentarsfältet? :D
får jag dansa på bakgrunden i din musikvideo med min burka på? :D
kram<3 sov sött:) dags att sova nu:) ska lägga fram min burka och titta imorgon bitti om du svarat<3 kram<3

:D"

 

Man kan bara älska det..

1 kommentarer

elin

13 Jun 2011 19:45

hahahhaa, bra laddad.



"ska lägga fram min burka och titta imorgon bitti om du svarat<3 kram<3"

Kommentera

Publiceras ej