Nödvändig shopping

0kommentarer

Hej.

Idag har jag haft en bra dag. Den började med djurhäng och lite bokläsning i solen, sedan åkte vi in till stan för lite nödvändig shopping och lunchsallad på kajen. Jag köpte hästskor + filtsulor (till Älvis), solhelosan, insektsmedel, berocca boost, vitaminpiller för vegetarianer och lite mat. Åh jag älskar när man kan stilla sitt shoppingbegär med saker som man faktiskt verkligen behöver köpa. Ok, jag kan ha köpt en flaska mousserande vin också.. men ingen vet.

Nu har pappa precis varit här på visit. Vi har ätit marängswiss (hur det nu stavas) och Mikki har fått sina klor klippta. På tal om det klippte vi klorna på Nima igår igen, och det gick över förväntan! Det ska nog bli hund av henne också till slut.

Nu ska jag plugga. Eller i alla fall ge det ett försök.

Kommentera

Publiceras ej