Penningpung

0kommentarer

Tjoflöjt.

Nu stundar snart jobb igen. Jag ska bara ta en dusch och lite kvällsfika samt klippa klorna på Nimis. Har suttit med matten en stund här på kvällskvisten och det går väl sakta men säkert framåt, för att vara en 50p kurs tycker jag dock att det är väldigt mycket man ska kunna.. *mutter*. Imorgon blir det småföretagande för hela slanten.

Jag fick oväntat besök idag! Jenny från Oslo kom hit och följde med mig ut på en ridtur med Simzon och Älvan. Mycket trevligt!

Förresten så har jag lagt ut en hög med hästgrejer på tradera, får se om det ger tillökning i penningapungen (som jag ska få av Landström. Ja, jag ska eventuellt få en lajv-penningpung som en viss ersättning).

Slänger in en bild som inte har något alls med texten att göra, den är från inflyttningsfesten på ersboda tror jag. Jag vill bara demonstrera hur Jenny ser ut, kvinnan längst till höger i bild!

Kommentera

Publiceras ej