Jag fick aldrig någon ponny

0kommentarer

Shit. Jag for ut på ridturen i rättan tid, ca 5 minuter från hemmet (på hemvägen) kom myggorna.. Och de var inte få. Ryktet går på byn att när svalungarna kläcks, runt midsommar, så kommer myggantalet att minska drastiskt. I cant wait!

Nu ser jag fram emot lite gott grillat kvällsfika. En annan sak jag ser fram emot är presentafton med BK, som verkar nalkas. Jag har ju uppdaterat med två riktiga godingar!

Idag hade Simzon förresten haft sönder sin grimma och jag blev hemligt nöjd.. vanligtvis blir man ju fruktansvärt onöjd men jag har köpt en ny fin grimma på hööks som jag hellre vill att han ska ha, men jag sa åt honom att slita ut sin gamla först. Och det gjorde han!

Den här grimman var starkt babyrosa när den köptes in..
(Älvan hade babyrosa och Simzon hade babyblå. Jag fick aldrig någon ponny ok?!)

Kommentera

Publiceras ej