Det vankas en helkväll..

1kommentarer

Godmorgon.
Nu tror jag äntligen att jag har börjat ta igen för förlorad sömn. Klev upp vid sju, släppte ut hundarna och gav dem frukost, sedan somnade jag om och sov.. ganska länge. Men det är ju som vanligt egentligen, väderbundet, min kropp känner på sig när det inte är läge att vakna. Nu har jag precis varit ute och skottat fram bilen, vilket mörker. Ska åka och hjälpa en elev på hippo klockan 13 men var först osäker om jag skulle kunna ta mig dit, nu är det dock plogat på byavägen så jag ska bara äta lite lunch och sedan åka.

Jag hatar fredagskvällspressen. Fredagkvällar är inte speciella? Jag tänker i alla fall bara sitta hemma och kura ikväll. Eventuellt köper jag med mig hem något gott att knapra på till pluggandet. Lite kloklippning och tvättande på det så har jag en helkväll! Kanske avrundar det hela med ett korsord, kan inte bli bättre! Och nej, jag är inte ironisk.
Ha en trevlig dag!

1 kommentarer

Mikki o Pappa

11 Mar 2011 15:41

Bara bra.

Kommentera

Publiceras ej