En konstig lukt i sovrummet

0kommentarer

Hej.
Ligger i sängen nu och peppar sömn! Jag har varit ganska slapp tidigare idag men efter lite hemmagjord pizza hos familjen Nilsson kom jag igång ordentligt med plugget. Nu ligger jag i fas tidsmässigt, kanske till och med lite före. Är peppad på att bli klar med denna veckas plugg före helgen, wich I will be!

Imorgon kommer mamma och Elias på sportlovsvisit. Elias ska få rida och sedan ska vi äta någon god middag i lag. Det blir najs. Jag ska även passa på att köpa några läckra ytterkrukor på plantagen när jag åker in för att hämta dom små liven.

Fy, jag känner en konstig lukt i sovrummet och kan inte lokalisera den. Hatar när det händer. Hundarna har peppat sömn i flera timmar nu så det är bäst att jag släcker lampan. Godnatt!

Kommentera

Publiceras ej