Första natten!

1kommentarer

Morgonblogg har guld i mun.
Jag släckte lyset halv 1 igår, då hoppade Nima upp i sängen för att daska sina tassar i ansiktet på mig och starta en lek. Både jag och Rill började grymta. Hon knuffades ned. Sedan kom hon upp igen men denna gång för att sova med rumpan på den andra kudden.. jag orkade inte argumentera emot. Jag ska bada henne idag och sedan byta sängkläder, hehe.

I alla fall så väckte hon mig kl 2, hade ju ingen aning om vad hon ville men vi gick ut och hon kissade. Sedan väckte hon mig igen halv 8 och nu har vi varit ute på en liten kiss och bajsartur. Hon är ju inte rumsren men hon verkar ändå känna på sig att man gör behoven ute. Inga olyckor under natten! Dessutom har hon ju aldrig sett snö förut (och tydligen inte hästar heller, haha) så hon är så rolig när hon är utomhus. Love!

Nu har hon precis fått en tuggpinne men hon vet inte hur hon ska hantera den.. Hon försöker snegla på hur de andra gör..

1 kommentarer

Linn

18 Mar 2011 10:17

Bilder TACK! Verkar vara en liten godbit din lilla tjej! :D

Kommentera

Publiceras ej