Hundbloggen..

1kommentarer

Hej.
Jag vet att det här har blivit en hundblogg på senaste tiden men jag kan inte hjälpa det. Det är ju så himla spännande med en ny hund, man får upptäcka en ny personlighet och försöka ge den en bra start på "det nya livet".

Vi har i alla fall haft besök idag och Nima fick busa med en ny hundkompis. Jag utrustade henne med telefonnummer och reflexer och sedan vågade jag faktiskt släppa lös henne nere på gården och hon hade jättekul med den andra vovven. De var ungefär lika gamla och lika stora, och det gick superbra. Jag fick hämta henne två gånger i hästhagen dock. Men ändå! Nu är alla hundarna trötta och har somnat som tre pölar på olika ställen.

Ikväll händer absolut ingenting, muu. Men det är väl bara att vänja sig. Jag har fått/lånat en ny dvdspelare så man kanske ska lyxa till lördagkväll men en film? Haha. Ska kanske ävem åka till Sävar och köpa något gott att äta. Jag har inte mycket läckert hemma. Hej!

1 kommentarer

Pappa

19 Mar 2011 19:46

Jag bad Petra att fixa en sådandär hundkam (borste) som du ville ha.

Kommentera

Publiceras ej