Spännande dag i möra

0kommentarer

Godkväll!
Det har varit en halvlång dag. Jag låg kvar i sängen så länge jag bara orkade i morse för att försöka vila bort förkylningen. Klev upp halv 11, gjorde lite plugg, fixade stallet, åkte till hippo och hjälpte en elev, tog en kaffe med dansken, åkte och handlade, hämtade upp gardiner hos mamsen (yey!), kom hem, for ut på en ridtur med Sonja och hennes väninna, pysslade lite med Älvan, gick över gårn och skrev ut flygbiljetterna inför imorgon.. och nu sitter jag här och ska ta tag i lite mera plugg innan jag går och sover! Måste ta mig upp tidigt imorgon så jag hinner göra bort stallet och rasta hundarna ordentligt för de kommer att vara ensamma hemma länge. Sonja kommer att ta ut dem under dagen men de kommer ju ändå inte få så mycket sällskap. Spännande dag i möra dock. Puss.

Kommentera

Publiceras ej