Den älskade struten

1kommentarer

Pwew, nu är hästarna infångade och överförda till vinterhagen igen. Jag passade på att fixa klart stallet för natten och hundarna fick vara ute en stund i regnet och göra vad det nu är dom gör när jag inte ser dom. Nu är vi i alla fall inne allihopa och myser, hundarna har fått varsin tuggis och är allmänt nöjda. Mio har ju dock något tics som går ut på att springa runt i 5 minuter och se hur många tuggisar utöver sin egen han kan stjäla, innan han kan lägga sig till ro och nagga. Lyckas han att stjäla en extra ligger han på den med sin mjuka mage medans han tuggar upp sin första..

Eftersom den svarta faran verkar bli stationerad hos mig ett tag till så behöver jag nu hundvakt till Peace and Love! Pappa ska ha de två bruna men han orkar nog inte ha fyra hundar. Någon hundvan som är sugen på en mysig tik med strutformat huvud några dagar? Frida och Mikael står som back up plan trots att jag inte riktigt fått ett godkännande..

Älskade struten

1 kommentarer

elin

27 May 2011 19:22

mina cowboyboots!! och ja, det var medvetet. love'em.

Kommentera

Publiceras ej