Den skyldige

1kommentarer

Hej.
Dör jag i förtid av ett svagt hjärta så är det helt och hållet Mios fel. Vi gick ut på promenad i skogen, två människor och tre hundar. Bara två människor och två människor återvände. Det var tre timmar sedan! Nu har Mio precis återvänt, supernöjd efter jaktrundan, men jag kan tala om att det kommer dröja innan han får fria tyglar igen.. Eller några dagar i alla fall.

Själv fick jag sluta jobbet tidigare idag, fick lunch hos mami och har som sagt varit ute på skogspromenad. Hästarna står i beteshagen, inte lika freakin´ crazy som igår.  Nu är jag nyduschad och nerbäddad i soffan med en dubbeldaim och skolboken. Livet blev komplett när Mio som sagt kom tillbaka helskinnad nyss. Ikväll ska vi samla vuxenpoäng genom att äta torsk med kokt potatis, tror inte det har kokats potatis här sedan jul eller något sådant. Dessutom köpte jag hem hallon/saltlakritsglass! Skön lördag och jobb imorgon. Blir en liten ridtur ikväll också.

Den skyldige

1 kommentarer

Pappa o Mikki

28 May 2011 18:03

Han ser ju verkligen ut att skämmas :)

Kommentera

Publiceras ej