Plocka ägg i en korg av bast

2kommentarer

Kul, det är typ ingen som läser min blogg längre. Jag måste verkligen ta mig i kragen någon dag och skaffa mig en passande header, och med passande menar jag att den måste hänga ihop med bloggnamnet "Bushbrud" på något vänster. Jag måste alltså få någon att fota mig i en så bushig miljö (nemas problemas att få till miljön) som möjligt, helst vill jag även utföra någon väldigt lantlig procedur på bilden också. Typ harva ett potatisland med en nordsvensk eller plocka ägg i en korg av bast. Observera att dessa procedurer är helt möjliga att utföra utav några större förberedelser.. så, vi får la se vad det blir.

Nu ligger jag i min egen säng i natt och det ska bli så skönt att snart få sova! Jag har ju varit vaken sedan klockan 5 någon gång, hade tänkt ta en powernap någon gång under dagen men det hanns aldrig med. Vid mina fötter ligger Nima och drömmer något som verkar halvläskigt, gud vet vad den hunden varit med om. Jag måste krama henne.

Sov gott! Imorgon är det fredagsmys!

2 kommentarer

Pappa o Mikki

05 May 2011 23:59

Vi läser din blogg varenda dag. Räknas inte vi.

Hemlig

06 May 2011 01:22

En anonym läser varje dag.

Kommentera

Publiceras ej