Regnöron

1kommentarer

Godmorgon!

Vaknade med ett mycket trevligt mms på telefonen. Jag har släpat ut hundarna på en morgonkiss men det gick sådär i regnet, Akilles som var lös kissade vid brevlådan och sprang hem igen trots min arga röst. Gick en bit med Nima och Mio men efter en liten stund hade Mio tagit fram sina "regnöron" som betyder att han vill in. Så då gick vi in för frukost. Nu ska jag diska, klippa lite klor och skriva en shoppinglista.

Jag inser att min blogg förmodligen är vansinnigt ointressant just nu för någon som inte tycker om hästar och hundar, men det är liksom det enda som sysselsätter mig på vardagarna. Förutom plugget då men hur intressant är det att skriva om? Man måste ju vara medlem i den allmänna intresseklubben för att uppskatta sånt.

Jag ska ta tillfället i akt och avslöja en sak. Jag gillar att läsa bloggar MEN, finns inte en enda mode och sminkblogg som jag finner intressant. Kanske för att det finns en miljon och alla ser likadana ut, kanske för att jag helt enkelt inte bryr mig, jag vet inte. De bloggar som jag följer, följer jag (till största del, det finns något undantag) antingen för att jag känner personen eller för att bloggaren är ett enda stort fail. Jag gillar att störa mig på okända personer och gotta mig i deras dumhet. Ibland händer det även att jag klickar mig in på någon barncancerblogg men det slutar alltid i tårar så jag brukar begränsa mig till någon gång i månaden. Med detta i åtanke, någon som kan tipsa mig om någon bra underhållande blogg?

1 kommentarer

roxanna - kamp efter cancern

19 May 2011 11:48

nee blev väldigt arg och upprörd fy fan :/

Kommentera

Publiceras ej